B4R3N4KED PU7RA http://ccputra.blogspot.com

Jangan Lupa Tolong Klik Sini

Friday, March 18, 2011

MINGGU TENAT…


minggu nie merupakan minggu yang teramat memenatkan bagi diriku…
bukan sahaja fisikal yang letih, otak aku pun samer jugak…
maner tak nyer, skrg aku tgh outstation membuat semakan dokumen…
memang stress giler kepala otak aku…
then kena concentrate untuk study plak,
beberapa minggu nie asyik ader ujian (Quiz+Test)
memang tersangat letih wooo….
itu belum bukak lembaran ruang masa aku untuk assigment lagi…
aduyaiii…..
setakat nie dah ader 3 assigment menanti menunggu waktu untuk dimulakan…

pepun aku suka sangat minggu nie sbb outstation
dari opis aku kat KL nun…
kena buat kerja kat Selangor, huhu dekat la sangat dengan rumah
seronok seronok seronok…
pukul 8.15 kluar rumah, pukul 8.35 dah sampai
CP drive di bawah kelajuan yg minimum jer ekk...hehehehe…..
sajer jer aku minta permission dgn bos nak dtg direct dari rumah jer ke opis, bukan aper macam tak berbaloi lak nak masuk opis kat KL dulu then kena turun balik ke Shah Alam…
byk buang masa aku untuk perjalanan jer…
pepun TRIMAS BEBANYAK BOSS kerana memahami….
hikhikhik

1 comment:

Azghen said...

huhuhu! sma la abg sham...igt test+quiz+asgmt=seram sejuk! takotnya... dengan kerja kat ofcnya lagi...aduhai!!! mencabar sungguh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails