B4R3N4KED PU7RA http://ccputra.blogspot.com

Jangan Lupa Tolong Klik Sini

Tuesday, July 27, 2010

KALAULAH HAIWAN ADA FACEBOOK.. Part 2

Seperti yang CP janjikan semalam, inie lar sambungan bahagian 2 Kalaulah Haiwan ada Facebook... huhu korang enjoy ler ek... Jom tengok.!!!!

Kura-kura: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi

Siput babi: Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura2

Gagak: Tadi jumpa ayam KFC. Jangan jeles

Burung Kakak Tua: Penat betul nk ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!!

Babi hutan: susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.

Tikus: Aku makan mee goreng kat kedai mamak tadi. Meh la join sekali.

Lalat: Asyik hurung bangkai je. Alhamdulillah hari ni jumpa nasi bungkus.

Sotong; Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut

itik serati : hahahhaa lawak2 ayam serama tu ade hati jalan tersengguk2. ...nk tiru aku le tu..

Ikan laga: Boring sey, duduk sorang2 dalam tanki ni.

Ikan parang; Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas keropok

Ikan Jerung: Kenapa x de sorang pun nak add/approve aku. :-(

Ikan Sepat: Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam. Al Fatihah

Ikan Bilis: Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke 5000.

memang tahap senak perut kalu betul betul dihayati.... nasib ler haiwan haiwan nie tak boleh berFB kan.... kalu tak haru biru jadi nyer....

p/s: itu ler penangan Facebook...semua orang nak share every little thing's that happened in their life... termasuk ler diri CP nie...kihkihkih...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails