B4R3N4KED PU7RA http://ccputra.blogspot.com

Jangan Lupa Tolong Klik Sini

Tuesday, July 6, 2010

I'M BACK ONLINE!!!!!!!!!!!!!

I'm back, I'm back, I'm back....

hahahaha....

lamer rasenyer aku tak update blog aku nie..

rindu betul aku nak berblogging nie... hehehe


bukan ape sejak akhir-akhir nie aku buzy sikit dengan bermacam macam hal...

opppss bukan kawin ekkk..

I'm still single but not so available....hehehe

[syg if u read this post please don't be angry kay]


hari nie hari kedua aku mula kuliah... letih memang dah teraser...

habis kerja berkejar pulak ke kelas....perghhh memang memenatkan....

tapi I will get used to it nanti....


Banyak aku nak update kat sini...

trip aku pergi Terengganu and Melaka...

sambutan hari Bapa-bapa family aku...[pakcik-pakcik aku]...

cerita pasal fanatik and lunatik berFB yang melanda makcik-makcik ku...

trip ke ICT Shah Alam ngan my gramma...

huhu tak sabar rasenyer nak berkongsi cerita ngan you all's...

nantikan ajer entry aku dalam dua tiga hari nie...

that's my promise....


So for a glimpe ape yang bakal aku sampai kan korang tatap picture kat bawah nie...

the detail will menyusul afterward.....

daaaaaaaaaa.... =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails