B4R3N4KED PU7RA http://ccputra.blogspot.com

Jangan Lupa Tolong Klik Sini

Monday, July 26, 2010

KALAULAH HAIWAN ADA FACEBOOK.. Part 1

Laman Muka Facebook
Korang ada facebook tak? Pernah tak korang bagi komen kat wall facebook tu? Mesti pernahkan (selalu sangat), so cuba kali nie korang andaikan haiwan haiwan plak bleh berFB... Jom tgk aper komen komen haiwan nie if depa ni ada facebook. hihihi...


Nyamuk : Baru habis ronda rumah Ajoi... kenyang burp, Alhamdulillah. ..

Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!

Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh! ...

Cicak : isteriku tersepit pintu

Kucing Betina: "Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa."

Ayam : Kawan2...kalu esok guwe tak update...bererti guwe udah di goreng....I luv u all... jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa...

Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa

Kucing: Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!

Tikus: Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sape nak ikot?

katak : malam ni nk wat konsert la..da lama x ujan ni..hangat oii..

Anjing: Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun x senang hanjeng punya org.

Kuda: Patah kaki; Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.

Kahkahkahkahkah...
lawak tak, nie baru separuh bahagian jer, separuh lagi nanti sok lusa CP publish.....nantikan sambunganyer.....enjoy.!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails